Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzewitam moj dzis jedzie tez do almotu takze z modlinskiej pojada DWA MAM NADZIEJE ze nietrzeba bedzie dlugo na odbior czekac i ich nieporysuja musze to dokladnie sprawdzic przy odbiorze .pozdrawiam j.72
Odpowiedzale co się stało? były jakies próby naprawy ? czy po prostu nic w temacie?
Odpowiedzproby byly jak wiadomo i skonczylo sie wyslaniem do almotu .czekam na telefon z almotu.zobaczymy .ps. pan juz wrescie odebral swoje 607.
OdpowiedzNie, jeszcze nie mam żadnej informacji. Wczoraj dopiero miał być odebrany ze skuter-serwis.pl wiec dziś pewnie dopiero dotarł na miejsce.
Odpowiedzno mój jest od piątku podobno już po naprawie i w poniedziałek ma wrócić do mnie. Czyli tak biorąc pod uwagę że w zeszły poniedziałek skuter dopiero wyruszył z Modlińskiej a w piątek rano był już zrobiony- to tak ona oko dało się go naprawić w 4 dni. Zakres naprawy zresztą kompletnie nie pokrywa się z diagnozami fachowców ze skuter-serwis.pl. Tak na marginesie panowie - to nie karter, nie łożysko, nie sprzęgiełko i nie wariator. Teraz się zastanawiam czy wiedzieli że to nie karter tylko ich "tuning" nawalił i za naprawę musieli by wydziobać z własnej kieszeni i stąd to przeciąganie sprawy czy po prostu nawet tego nie umieli zdiagnozować.
Odpowiedz